MRSZ MÉDIAPIACI BAROMÉTER

kutatássorozat a médiapiac helyzetéről, kilátásairól

 

MRSZ Barométer

MRSZ reklámpiaci kutatássorozat


Az MRSZ Barométer felméréssorozatot először 2020 májusában készítettük el (a Magyar Reklámszövetséggel együttműködve) a világméretű koronavírus-járvány kiváltotta és minden szektort érintő gazdasági recesszió kommunikációs iparágra gyakorolt hatásainak feltérképezésére, és az iparágat segítő intézkedések szorgalmazására. Azóta az MRSZ Barométer felméréssorozatot az MRSZ és a Scores Group évente legalább egyszer elkészíti. De a gazdasági körülményekben, piaci környezetben bekövetkező jelentős és váratlan változások akár évente több lekérdezést is eredményezhetnek.

Az MRSZ Barométer egy B2B kutatássorozat, a válaszadók a hazai reklámszakma cégeinek vezető képviselői.

Az MRSZ Barométer céljai:

  1. Változó társadalmi, gazdasági környezetben folyamatosan nyomon követni a reklámipar szereplőinek állapotát, közérzetét, kilátásait, és feltérképezni véleményüket olyan vezetők válaszainak összegyűjtésével, akik rálátással bírnak nemcsak a saját cégük, de a szegmens pénzügyi, munkaerő-piaci jövőképére is.
  2. A kutatássorozattal átláthatók a rövid és hosszú távú tendenciák, a piac szereplőinek reagálása a várható és váratlan történésekre.

A kutatás elemzett adatainak nyilvánosságra hozatalával támogatjuk a szakma egészét a tisztánlátásban, és biztosítjuk az ágazati lobbihoz szükséges friss információkat is.

Kapcsolódó dokumentumok

MRSZ Barométer 1. fázis
adatfelvétel: 2020. május eleje
PDF dokumentum megnyitása

MRSZ Barométer 2. fázis
adatfelvétel: 2020. augusztus-szeptember​
PDF dokumentum megnyitása

MRSZ Barométer 3. fázis
adatfelvétel: 2021. február-március
PDF dokumentum megnyitása

MRSZ Barométer 4. fázis
adatfelvétel: 2021. november-december
PDF dokumentum megnyitása

MRSZ Barométer 5. fázis
adatfelvétel: 2022. december - 2023. január
PDF dokumentum megnyitása