partnereink

A Scores Group a médiapiac és a kutatási szektor számos jelentős képviselőjével együttműködik.

Kutatási területek

Közterület, online, rádió, sajtó, TV, médiapanel.
Ismerje meg kutatási tevékenységünket!

Kapcsolatfelvétel

Írjon nekünk, amennyiben tevékenységünk felkeltette az Ön érdeklődését!

Scores Group - Fókuszban a médiakutatás

Scores Group

Fókuszban a médiakutatás

A Scores Group (Solution for Cooperative Research Group) olyan hazai és nemzetközi cégek együttműködése, melyek fókuszában elsősorban médiakutatások állnak.

Tudjon meg többet rólunk Tekintse meg tanulmányainkat, publikációinkat

Rádiós közönségmérési eredmények A naplós adatfelvétel háromhavi összesített adatai

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság részére végrehajtott rádiós közönségmérés eredményéből – az I.A. mérési komponenst illetően (országos lefedettségű valamint a fővárosból sugárzott rádiók) – a Scores Group az NMHH számára havonta állít össze rövid sajtóközleményt.

Tovább

Anya mos, vasal, főz és takarít – apa az autóval foglalkozik Nemi szerepmegosztás a magyar háztartásokban

A ZRI Závecz Research és a ScoresGroup együttműködve vizsgálta a háztartásokon belüli munkamegosztást, különös tekintettel a nemi különbségekre. A nagy mintán végzett kutatás legérdekesebb eredményeiből rövid összefoglaló elérhető az alábbi linken.

Tovább

A magyarok fele tervez nyaralást idén Nyaraláskor a könyvolvasás az elsődleges médiafogyasztás

A Scores Group 2018 májusában vizsgálta, hogy a magyarok terveznek-e legalább ötnapos üdülést 2018 nyarán, és nyaraláskor általában hogyan alakulnak a médiafogyasztási szokásaik. A nagy mintán végzett kutatás legérdekesebb eredményeiből rövid összefoglaló elérhető az alábbi linken.

Tovább