partnereink

A Scores Group a médiapiac és a kutatási szektor számos jelentős képviselőjével együttműködik.

Kutatási területek

Közterület, online, rádió, sajtó, TV, médiapanel.
Ismerje meg kutatási tevékenységünket!

Kapcsolatfelvétel

Írjon nekünk, amennyiben tevékenységünk felkeltette az Ön érdeklődését!

Scores Group - Fókuszban a médiakutatás

Scores Group

Fókuszban a médiakutatás

A Scores Group (Solution for Cooperative Research Group) olyan hazai és nemzetközi cégek együttműködése, melyek fókuszában elsősorban médiakutatások állnak.

Tudjon meg többet rólunk Tekintse meg tanulmányainkat, publikációinkat

Rádiós közönségmérési eredmények A naplós adatfelvétel háromhavi összesített adatai

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság részére végrehajtott rádiós közönségmérés eredményéből – az I.A. mérési komponenst illetően (országos lefedettségű valamint a fővárosból sugárzott rádiók) – a Scores Group az NMHH számára havonta állít össze rövid sajtóközleményt.

Tovább

Koronavírus-kutatásaink A Scores Group a járványhelyzet kialakulása óta különböző kutatásokkal próbálja segíteni a médiapiacot, partnereit és a nyilvánosságot.

Úgy gondoljuk, hogy a válsághelyzetekből csak felelős magatartással, megfeszített munkával és közös erőfeszítéssel lehet kilábalni. A Scores Groupnál mindent megteszünk annak érdekében, hogy vis maior helyzetben is rendületlenül kiszolgáljuk a piacot. Rendszeres kutatásainkat folytatjuk, korábbi vállalásainkat maradéktalanul teljesítettük, és lehetőség szerint speciális eseti kutatásokkal támogatjuk partnereinket, a médiapiacot és a nyilvánosságot.

Tovább

Igy karácsonyozik a magyar Fej-fej mellett a diós és a mákos bejgli - a külföldön élő rokonok jó része az ünnepekre se jön haza

A ZRI Závecz Research és a Scores Group 2019 decemberében készített közvéleménykutatást az ünnepi készülődésről és a karácsonyozási szokásokról. A kutatás a megszokottnál nagyobb mintán, 5500 fő megkérdezésével készült, online módszerrel. A legérdekesebb eredményekből rövid összefoglaló elérhető az alábbi linken.

Tovább