Tanulmányok, publikációk

ízelítő a Scores Group publikus kutatási eredményeiből

 

Tanulmányok, publikációk

Rendszeres publikációk

Közterületi piaci prezentációk (a közterületi monitoring éves összesített eredményei)
A monitoring felmérés alapvető célja az esetleges kihelyezési, megvalósulási hibák felderítése. Ugyanakkor a monitoring felmérés során lehetséges olyan, a piac egészére vagy részére vonatkozó információk és adatok összegyűjtése is, amelyek önmagukban is értékes információk. Az ún. piaci prezentációk olyan adatokat tartalmaznak rendszeres frissítéssel, melyek segítenek értelmezni az outdoor piacon végbemenő átalakulásokat, trendeket, tendenciákat.
Részletek >>

Rádiós hallgatottságmérés (a naplós adatfelvétel háromhavi összesített adatai)
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság részére végrehajtott rádiós közönségmérés eredményéből – az I.A. mérési komponenst illetően (országos lefedettségű valamint a fővárosból sugárzott rádiók) – a Scores Group az NMHH számára havonta állít össze rövid sajtóközleményt.
Részletek >>

 

Eseti kutatási eredmények

Anya mos, vasal, főz és takarít – apa az autóval foglalkozik (nemi szerepmegosztás a magyar háztartásokban)
A ZRI Závecz Research és a ScoresGroup együttműködve vizsgálta a háztartásokon belüli munkamegosztást, különös tekintettel a nemi különbségekre. A nagy mintán végzett kutatás legérdekesebb eredményeiből rövid összefoglaló elérhető az alábbi linken.
Részletek >>

A magyarok fele tervez nyaralást idén (nyaraláskor a könyvolvasás az elsődleges médiafogyasztás)
A Scores Group 2018 májusában vizsgálta, hogy a magyarok terveznek-e legalább ötnapos üdülést 2018 nyarán, és nyaraláskor általában hogyan alakulnak a médiafogyasztási szokásaik. A nagy mintán végzett kutatás legérdekesebb eredményeiből rövid összefoglaló elérhető az alábbi linken.
Részletek >>