SCORES GROUP

egységben a médiakutatások

 

Rólunk

A Scores Groupról

In medias (sco)res

A Scores (Solution for Cooperative Researches) Group médiakutatással és médiaauditálással foglalkozó cégcsoport. 2018 végétől Scores Group márkanév alatt folytatja tevékenységét a CAWI Services Kft., az OH Monitoring Kft., az Outdoor Media Audit Kft. és az M-Meter Kft. (a korábbi MediaMeter Kft.). A cégcsoport végzi a közterületi auditot, működteti az ország legnagyobb média válaszadói paneljét, a Kantar csoporttal együttműködve pedig a közterületi kutatásokat, a rádiók közönségmérését és a lapok olvasottsági kutatását végzi. A cégcsoport egyéb média audit területen stratégiai partnerként együttműködik az Ariant Kft-vel. Az egymást kiegészítő profilú cégek együttműködése a korábbiakhoz képest hatékonyabb, teljesebb és az ügyfelek számára kielégítőbb megoldásokat eredményez. A Scores Group portfóliójába a szindikált közönségmérésektől kezdve a rendszeres és ad hoc jellegű médiakutatásokon át a független médiaauditálási szolgáltatásokon keresztül hazánk egyetlen dedikált médiakutatási válaszadói paneljének működtetéséig sokféle tevékenység tartozik; ezekben a közös, hogy médiával és kutatással kapcsolatosak.

 

Scores Group cégenként

A Scores Group cégcsoportját jelenleg az alábbi tagok alkotják:

  • Outdoor Media Audit (OMA)
  • M-Meter (Mediameter)
  • OH Monitoring
  • CAWI Services

 

Scores Group stratégiai partnere

Audit területen a Scores Group stratégiai partnere:

  • Ariant
     

Scores Group médiumonként

A Scores Group tevékenysége jelenleg az alábbi médiaterületekre és az ezekkel kapcsolatos kutatási feladatokra terjed ki:

  • közterület
  • online
  • rádió
  • sajtó
  • tv

 

Scores Group tevékenységenként

A Scores Group tevékenysége jelenleg az alábbi feladatokra terjed ki:

  • független média auditálás
     
  • rendszeres és ad hoc médiakutatások:
    • médiatermékek (tv, rádió, sajtó) imidzs kutatásai
    • rádiós zenetesztek
    • közterületi kampánytervezés
    • kampány hatásmérések
             további információk (pdf)
    • időszakos vagy ambient közterületi hirdetőeszközök elérési eredményeinek szimulációja
    • közterületi útadatbázis fenntartása és frissítése
    • multimédiás médiafogyasztási térkép
       
  • Magyarország egyetlen dedikált médiakutatási válaszadói paneljének fenntartása, működtetése
     
  • Scores Group Omnibusz kutatás
    Részletek
     
  • tanácsadás, konzultációk, szakmai prezentációk stb.